Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

04 februari 2006

De uitzet, deel 1

Binnen afzienbare tijd ga ik samenwonen met het meisje.
Allez, officieel dan, en in een echt huisje.


Bestek en pannen heb ik al.
Maar wat heeft een mens zo nog meer nodig in het echte leven...?

Dat ga ik de komende weken proberen uit te zoeken. Telkens ik iets leuks tegenkom zal ik het hier posten. Ik doe mijn best om de prijs er telkens bij te vermelden, dan weet ik over een paar maanden tenminste welk loon ik moet eisen als ik professioneel ingenieur mag gaan spelen ;-).

Eerste vereiste om samen te gaan wonen: een huisje.


Et voila, het is er al.
In Zandvliet dan nog wel. En met een geweldig grote tuin!
Foto's volgen later misschien nog wel.

Update:
Voor alle duidelijkheid: dit huisje is niet van ons.
(Maar misschien gaan we het wel huren...)

Labels:

2 Comments:

  • Helaba! Ik kijk er al naar uit om op bezoek te komen!
    Dat zal eens iets anders zijn dan uzetten... als is uzetten ook wel fijn! Dinsdag weer?

    Knuffel!
    Hel (voor de Stino's)

    By Blogger Helena, at 5 februari 2006 om 20:17  

  • Tssss... Typisch!
    Ik schrijf iets over een huisje en Hel denkt al meteen aan eten.

    By Blogger Stino, at 5 februari 2006 om 20:45  

Een reactie posten

<< Home