Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

18 mei 2006

De uitzet, deel 36: buxuskunst

De laatste tijd zijn het vooral objecten voor in de tuin die op de blog verschijnen.
Misschien zit het goede weer daar wel voor iets tussen. Of het feit dat ik dag en nacht opgesloten zit op mijn kot om het werk aan de thesis te laten opschieten...

Voor vandaag heeft het meisje een mooie foto van buxusvormen aangebracht.
Ideaal om voor de serre in het grasveld te zetten.


Jammer genoeg groeien die vormen niet zo snel, en zijn grote buxusplanten verschrikkelijk duur. Het wordt dus een werk van verscheidene jaren om tot zo'n groepje kippen met eieren te komen. Misschien in afwachting toch al wat echte kippen in de tuin laten scharrelen?

Labels:

3 Comments:

  • Er is een iets goedkopere oplossing voor buxus, en het schijnt ook sneller te groeien: taxus. Ik heb het maar van horen zeggen dus je moet het maar eens checken. Kuske!

    By Blogger Helena, at 19 mei 2006 om 17:43  

  • Jamaar ja, als het sneller groeit moet ik ook vaker gaan snoeien hé.

    Ik zal wel kuikentjes laten groeien in plaats van kippen.

    By Blogger Stino, at 19 mei 2006 om 21:36  

  • Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
    Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

    By Anonymous Anoniem, at 14 november 2009 om 23:36  

Een reactie posten

<< Home