Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

23 augustus 2007

Ciconia ciconia

Je raadt nooit wat we dinsdag gezien hebben op de E313 ter hoogte van het rond punt van Wommelgem...

Een ganse bende van wel 20 ooivaars zat uit te rusten op de lantaarnpalen van de middenberm.
Helaas geen foto kunnen trekken, want even stoppen was er niet bij.

Ik snap niet goed wat ze daar komen zoeken.
Als ik een ooievaar was zou ik even gaan verpozen in het Rivierenhof of zo.

Doet me er trouwens aan denken dat het eeuwen geleden is dat ik nog eens in Planckendael ben geweest. Misschien iets voor een mooie nazomerdag...

1 Comments:

  • zie in gazet van Antwerpen ;daar staat in waarom die ooievaars daar zaten
    krant van woensdag

    By Anonymous Anoniem, at 23 augustus 2007 om 23:02  

Een reactie posten

<< Home