Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

09 februari 2006

De uitzet, deel 5: een douche

Zonet kwam een bende kuisvrouwen aankloppen. Blijkbaar lekt er water in de studio onder mij. Ik ben deze middag niet in de douche geweest, dus ik pleit onschuldig.
Maar het is wel een goede aanleiding om een douche toe te voegen aan mijn lijstje.
Voor 1000€ zou je toch al iets deftigs moeten vinden. Dit bijvoorbeeld:


Of misschien nog liever zo'n vrijstaande douche?
Al vrees ik dat er dan wat bijgebouwd gaat moeten worden. (Tenzij de living opgeofferd wordt?)


Labels:

2 Comments:

  • Laat ons er ineens een hammam van maken...

    By Anonymous Anoniem, at 9 februari 2006 om 19:26  

  • Joh Stijn, Ik heb hier nog een douchekop met slang liggen (een Grohe).Die heeft dus al een bestemming gevonden...
    (Den Bert heeft mij gisteren je Blogadres laten weten, vandaar mijn reactie!)

    By Anonymous Anoniem, at 15 februari 2006 om 11:51  

Een reactie posten

<< Home