Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

31 augustus 2007

App voll ingericht

Het bod wordt nog steeds in beraad gehouden, dus ondertussen gaat de huisjesjacht voort.
En zo kom je soms vreemde zaken tegen.


Wat dacht je van deze advertentie, voor de verkoop van een appartement.
De verkoper maakt er een soort dagboek van.


Enkele citaten:
Er is een openhaard op gas, die volledig op afstandsbediening werkt... vele meisjesharten zijn in mijn supercomfortabele zetel gesmolten voor de open haard.

Slaapkamer is een 4 op 4,5 meter. een garderobekast om u tegen te zeggen, niet op zijn minst door haar afmeting zijnde 4 meter op 2,32 meter. hier krijgt u alles in kwijt, zelfs uw lief.


Hij bespreekt zelfs de kandidaat kopers:
...dan nog een manskerel die van zijn vrouw wil afgaan. madam weet het nog niet. dan stel ik me de vraag. zij is thuis zijn papatten aan het maken... hij zoekt een appartement om het af te bollen. ze zou godverdomme beter hem zijn patatten laten schillen en zelf een appartement zoeken. en zo die klootzak goed te kakken zetten. na pierre (ik geef hem hier een alias... anders zou bernard verspecht erg boos zijn) zijn geleuter over zijn gefaalde relatie aan te horen zou ik mijn appartement bijna weggeven... gewoon om van het gezeik af te zijn.

Grappige manier om een appartement te verkopen. En blijkbaar effectief, want ondertussen is het verkocht geraakt.

Labels:

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home