Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

01 juli 2006

Eindelijk vakantie!

De vakantie kan beginnen!
Afgelopen donderdag heb ik mijn thesis met succes verdedigd.
Ik was weer bijzonder zenuwachtig, maar het is allemaal goed verlopen. Mijn promotor vond de verdediging alvast 'prima'.
Tot mijn verbazing was mijn leescommissie niet het enige aanwezige publiek. Enkele assistenten en kameraden zijn ook komen luisteren, en er waren zelfs enkele externe personen. Ik ben benieuwd van welk bedrijf of organisatie deze mensen afkomstig zijn. Ze toonden alleszins interesse in het onderzoek en hebben contact opgenomen met mijn promotor. Dat is echt wel plezierig om te horen als je ergens zo hard voor gewerkt hebt.
Ook het meisje heeft donderdag een goede thesisverdediging gedaan. Het is nu nog een weekje geduldig wachten op de punten, maar de vakantie kan officieel beginnen.

Veel rust gunnen we onszelf echter niet.
Gisteren hebben we mijn kot reeds leeggehaald, hetgeen een bijzonder zware job bleek.
Vandaag zijn we soldekes gaan jagen, en ook dat is zeer vermoeiend, maar de jachtbuit mag er wezen. Morgen gaan we nog meubeltjes kiezen, misschien kunnen we af en toe eens uitrusten in een sofa.
Volgende week gaan we nog een beetje werken, en dan kunnen we hopelijk tegen het einde van de week intrekken in het huisje in Zandvliet.
Ik denk dat we onszelf dan wel een dagje rust mogen gunnen alvorens met de schilderwerken aan te vangen. Het wordt een drukke vakantie, maar ik zie er wel naar uit.

1 Comments:

  • First comment!!!
    Ik weet ni hoe dat dat hier allemaal in zijn werk gaat, dus proberen we maar iets...
    ik ben net op je site aangekomen en vind er al leuke nieuwtjes op. ben benieuwd naar meer!!! Groetjes, Ann VdN

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli 2006 om 21:45  

Een reactie posten

<< Home