Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

21 februari 2007

Pas op of ik bijt

Stella de gerbil is helaas komen te gaan.

Intussen hebben we al enkele weken twee nieuwe gerbils.



Hierboven zie je Archibald, mijn gerbil.
Lief, intelligent, attent,...



En de gemene gerbil daaronder is Arthur.
Na meer dan een maand heeft hij nog steeds niet door dat het eten in de handpalm ligt, en dat je daarvoor niet eerst in de vingers moet proberen te bijten.
De gemene Arthur durft ook gewoon bovenop de arme slapende Archibald te springen.
Het is wel duidelijk wie Arthur al deze laffe praktijken aanleert...

1 Comments:

  • je "gemene gerbil moet gewoon meer tijd hebben hij/zij snapt het dalijk wel veel beter.mijn gerbil heb ik al8 maanden en ze bijt nog soms in mijn vingers. Dus zorg goed voor je gerbil want alles komy wel weer goed

    By Anonymous Anoniem, at 16 december 2007 om 18:46  

Een reactie posten

<< Home