Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

23 maart 2007

De wonderen der techniek

Ik kreeg daarnet een flyer van een congres in de handen geduwd.

Leek mij boeiend dus...
... ik zoek wat meer informatie op het internet
... ik raadpleeg mijn online kalender
... ik bel mijn co-promotor
... ik vul het inschrijvingsformulier met de hand in
... ik maak er een kopie van met de fotokopiëermachine
... ik fax het inschrijvingsformulier door
... ik betaal de inschrijving via online banking
... om er ten slotte en korte blogpost aan te wijden.
En dat allemaal op een kwartiertje tijd.

Zo af en toe ben ik weer eens helemaal verwonderd over de wonderen der techniek.
(En nu terug aan het werk.)

1 Comments:

  • ... ik vul het inschrijvingsformulier met de hand in
    ... ik maak er een kopie van met de fotokopiëermachine
    ... ik fax het inschrijvingsformulier door

    Kopie gemaakt om dat kwartier opgevuld te krijgen?

    By Anonymous Anoniem, at 27 maart 2007 om 14:50  

Een reactie posten

<< Home