Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

11 oktober 2007

De uitzet deel 45: hoedenlamp

Begin januari verhuizen we, maar intussen knappen we ons nieuwe huisje al een beetje op.
Nu investeren we de tijd en het geld tenminste in ons eigen project, en dus kunnen we het met meer vrijheid en wat grondiger aanpakken.

De traditie van posts over 'de uitzet' [intussen al nr. 45] wordt hernomen. Als je zelf iets leuks tegenkomt, laat het dan zeker weten.


Hoewel ik nog steeds helemaal zot ben van de Oh Mei Ma Kabir lamp, past ze nog minder dan vroeger in mijn budget. Ontwerper Jack Phipps heeft echter ook een heel erg mooie lamp gemaakt. Ik denk dat ik ze schaamteloos ga namaken, dan moet ik bovendien niet meer op zoek naar een plekje voor mijn hoedenverzameling in het toch wel krappe huisje.



Labels: