Het virtuele schuitje van Stijn en Deborah

29 mei 2010

de werf, deel 32: vloeren

Hoera, de 200ste post.

Dat vieren we met wat foto's van de parket (die er ondertussen toch al een maand of twee ligt)
VOOR: de chape:


TIJDENS: verlijming van het lamellenparket.
(één van de weinige dingen op de bouw die we niet zelf hebben gedaan)



Na: netjes opgeschuurde Iroko Kambala (fsc gekeurd uiteraard).


Boven hebben we om budgettaire redenen geen parket laten leggen.
Bovenop de dragende osb platen is er nog een laag osb gekomen, en die is opgeschuurd, en vervolgens met witte olie behandeld. Het resultaat mag er ook zijn.

Labels: ,

2 Comments:

  • Hallo,

    leuke blog! wij bouwen momenteel een houtskelet en zijn op zoek naar een goedkope wandafwerking voor boven. De osb-platen zijn er van de structuur, en die had ik graag gewoon geschilderd. Ik lees dat jullie dit met de vloer boven hebben gedaan. Zou je me daarvan een fotootje kunnen doormailen? Mijn adres is sofie_bastien@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    By Anonymous Anoniem, at 21 augustus 2010 om 11:09  

  • Hallo!

    Ik ben ook benieuwd naar het resultaat! Wat zijn jullie ervaringen met de vloer? Onderhoudsvriendelijk? Zouden jullie het nog opnieuw doen?

    Zouden jullie me daarvan ook een foto kunnen mailen? Alvast bedankt!

    Eline Vandenbussche
    eline_vandenbussche@hotmail.com

    By Anonymous Anoniem, at 29 mei 2012 om 16:57  

Een reactie posten

<< Home